ثبت موسسه روانشناسی و مشاوره

ثبت دادمهر - ثبت موسسه روانشناسی و مشاوره

به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟

هزینه ثبت موسسه روانشناسی

یکی از پرمخاطب ترین درخواست های ثبت که به اداره ثبت شرکت ها ارسال می شود، ”ثبت موسسه روانشناسی” است. امروزه افراد بیش از گذشته به سلامت روان و زندگی خود اهمیت می دهند و برای انجام امور گوناگون، به موسسات روانشناسی مراجعه می کنند: ازدواج، افسردگی، فرزندپروری، توسعه فردی و مشاوره گرفتن در تمام زمینه ها. برخی مشکلات جدی تری داشته و نیاز به دارو دارند یا باید هیپنوتزیم شوند. پس در مواجهه با حوزه های فعالیت یک موسسه روانشناسی، با دایره ای وسیع روبرو هستیم. برای شناخت موضوعات موسسه روانشناسی، نیاز است تا کلیات این فعالیت را تقسیم بندی نموده و بر اساس تقسیم بندی های انجام گرفته، هر گروه از موضوعات را تفکیک کنیم.

دربارۀ پخش ویدیو ثبت موسسه روانشناسی و مشاوره

تقسیم بندی موضوع موسسه روانشناسی

مرجع صدور و اخذ مجوز

نمونه موضوع موسسه روانشناسی

ثبت موسسه روانشناسی

در مطلب زیر به صورت گام به گام توضیح خواهیم داد چگونه یک موسسه روانشناسی را به ثبت برسانید و موضوعی مناسب طراحی کنید. چنانچه موضوع شما نیاز به اخذ  مجوز دارد، برای اخذ مجوز اقدام کنید. نام مناسبی برای موسسه روانشناسی خود انتخاب کنید. اگر نام انتخابی شما نیز به مجوز نیاز دارد، برای اخذ مجوز اقدام نمایید. در این مراحل می توانید با مشاوران ثبت دادمهر صحبت کنید تا علاوه بر تنظیم موضوع مناسب، در انتخاب نام به شما کمک کنند. بر اساس اصول موجود، اوراق موسسه اعم از اساسنامه، اظهارنامه و صورت جلسه را تنظیم نمایید.

مدارک لازم برای ثبت موسسه روانشناسی

بسیار مهم است که این اوراق در تمامی صفحات، امضای سهامداران را داشته باشد. اگر سرمایه شرکت غیرنقد باشد لازم است، تقویم شده و به طور کامل تسلیم مدیرعامل گردد.

مراحل ثبت موسسه روانشناسی

این مرحله فنی ترین بخش بوده که حضور یک مشاور حقوقی ثبت شرکت را ضروری می کند. دلیل این امر، نوشتار حقوقی و فنی موضوع موسسه است که در حوزه دانش بسیاری از موسسان قرار ندارد.

لازم است اوراق موسسه را با اشراف به رویه و شاکله حقوقی موجود بنویسیم. در این مرحله نیز به دلایل مشابه، حضور مشاور حقوقی بسیار مهم است.

مشاوره تایید نام، از جمله خدماتی است که در هنگام مراجعه به موسسه دادمهر، به شما ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین واتس اپ دادمهر
ارسال پیام