ثبت شرکت تولید و ساخت سرم

ثبت دادمهر - ثبت شرکت تولید و ساخت سرم

به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟

هزینه ثبت شرکت سرم سازی

ثبت شرکت تولید و ساخت سرم، نیازمند اخذ مجوز از وزارت بهداشت و درمان و پزشکی است. این شرکت‌ها امروزه به دلیل رشد روزافزون نیاز به خدمات درمانی موردتوجه بوده است. زیرا ضروری است که بخش خصوصی به کمک دولت آمده تا در امر بهداشت و درمان کمک نماید.

شرایط ثبت شرکت تولید و ساخت سرم

در شرکت تعاونی حداقل به هفت نفر نیازمندیم. این افراد می‌توانند حقیقی یا حقوقی باشند. اگر حقوقی بودند، باید مدارک روزنامۀ رسمی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت ارائه گردد. مدارک هویتی مدیرعامل را نیز نیاز داریم. از طرفی باید نماینده‌ای را معرفی نمایند که مدارک شناسایی این نماینده را که اصولاً مدیرعامل است، لازم داریم.

مدارک لازم برای ثبت شرکت تولید و ساخت سرم

مدت‌زمان لازم برای ثبت شرکت تولید و ساخت سرم

در قدم اول لازم است مدارک و کلیه شرایط و ضوابط ثبت مهیا گردد. سپس اقدام به ارسال نام‌ها به نزد اداره ثبت شرکت‌ها می‌کنیم. فرآیند ثبت شرکت از ارسال نام تا تائید یا رد، حدود دو روز کاری زمان می‌برد.

شرایط تعیین نام شرکت تولید و ساخت سرم

دستورالعمل تعیین نام، ضوابط دیگری را ذکر کرده است که باید هنگام انتخاب اسم، لحاظ نموده و دقیقاً مطالعه گردد. بهتر است پیش از ارسال هرگونه نام پیشنهادی، آن را به‌وسیلۀ مشاورین ثبتی مورد استعلام قرار دهید تا زمان کمتری را صرف ارسال نام و رد شدن آن نمایید.

آگهی تأسیس، سند ثبت تأسیس شرکت شما است. همراه این آگهی یک نسخه اوراق شرکت ممهور به مهر برجستۀ اداره ثبت به شما داده خواهد شد.

پشتیبانی آنلاین واتس اپ دادمهر
ارسال پیام