شرایط ثبت برند در کرج

ثبت برند در کرج و ثبت علامت تجاری در استان البرز

به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟

هزینه ثبت

ثبت برند در کرج

ثبت برند در کرج و اطراف کرج و همچین در ایران و هر استان لازمه موارد بسیار مهم است که در ادامه به آن میپردازیم.
کرج یکی از شهر های مهم در جوار پایتخت ایران می باشد که دارای مراکز صنعتی و تجاری فراوانی است .کارخانه ها و مراکز تولیدی در تمام زمینه ها موجب شده است متقاضیان ثبت برند زیادی داشته باشد.

ثبت برند در کرج باید با ارسال در خواست ثبت به اداره مالکیت معنوی تهران انجام گیرد.

اداره ثبت برند تنها در تهران وجود دارد و از کل ایران درخواست ها باید به این اداره ارسال شود.

بیشتر بخوانید : ثبت برند و علائم تجاری چگونه صورت می گیرد ؟

ثبت برند و لوگو در کرج

ثبت برند و لوگو در کرج به عنوان یکی از استانهای مهم در تولید ارائه کالا و خدمات قابل توجه است. وجود شهرکهای صنعتی و تولیدی و حضور جمعیت رو به افزایش و نیازهای آنها باعث می شود افراد به دنبال ثبت برند خود باشند.

تقاضای ثبت برند و لوگو در کرج زمینههای مختلفی را دارد  اما اداره ای که ثبت برند در آنجا انجام می شود در تهران است. وکلای ثبت برند در تهران با دسترسی بهتر می توانند امور ثبتی شما را پیش ببرند.

بیشتر بخوانید: ثبت برند و راهنمای ثبت به زبان ساده

چگونگی استعلام برند در کرج

وقتی تقاضای ثبت برند را می دهید به هیچ وجه نباید عین یا شبیه برندی باشد که قبلا به ثبت رسیده است. بدین منظور باید استعلام برند را در سایت مرکز مالکیت معنوی و در ادراه ثبت به عمل آورید. نمایید به خصوص این مشابهت به هیچ وجه نباید در کالا و خدمات مشابه باشد.

مشاورین حقوقی موسسه دادمهر به صورت فنی و کاملا دقیق استعلام برند می نمایند. به نحوی که عین را کاملا کشف می کنند و مشابهت را با درصد زیادی تشخیص می دهند. استعلام برند یکی از خدمات حقوقی رایگان پیش از ثبت برند در  موسسه دادمهر می باشد.

ثبت برند تضمینی در کرج

ثبت برند تضمینی  در کرج  ممکن است در ابتدا یک ادعا به نظر برسد! اما وقتی شما از تمامی قوانین و مقررات، رویه اداری و سازوکار ثبت برند اطلاع داشته باشید قطعا انجام پذیر است. به همین دلیل اصولا ثبت برند را به وکیل ثبت برند می سپارند.

دلیل عمده آن است که بتوانند بدون اتلاف وقت و هزینه نتیجه درخواست ثبت برند را بدانند. ممکن است اظهارنامه به دلیل مشابهت قانونی یا عینیت داشتن با برند دیگر رد شود. البته استعلام برند قبل از ثبت تا حدود بسیار زیادی از این موضوع جلوگیری می نماید و ثبت برند تضمینی رخ خواهد داد.

هزینه ثبت برند در کرج

هزینه ثبت برند و مراحل ثبت آن یکی از متداول ترین سوالات متقاضیان ثبت برند است. تشکیل پرونده الکترونیکی و حضوری، هزینه حق ثبت، صدور سند، روزنامه رسمی که در دو نوبت منتشر می شود و هزینه تمامی مکاتبات جزو هزینه های جدی ثبت برند خواهند بود.

بسیار پیش می آید که برندی با داشتن یک طبقه و یک مالک هزینه روزنامه اش حدود دویست هزارتومان شود و از طرف دیگر برندی با مالکان متعدد و تعدد طبقات آگهی طولانی تر و در نتیجه هزینه ثبت برند بیشتری را خواهد داشت. لذا هزینه هایی با عناوین ثابت و مبلغ متغییر خواهیم داشت.

دلایل ثبت برند در کرج

شهر کرج چند سالی است به عوان استان مستقل از تهران تعیین شده است.

تمرکز مراکز صنعتی و تجاری در تمام حوزه ها و روند رو به رشد تجارت در این استان از جمله دلایل مهم ثبت برند می باشد.

  • شرکت ها و کسب و کار ها زمانی که در عرصه رقابتی موجود اقدام به ثبت برند نمایند نزد مشتریان راحت تر شناخته خواهند شد .
  • افراد سو استفاده کننده که از برند و علامت تجاری شما استفاده مینمایند قابل پیگیری می باشند.
  • میتوان با اقامه دعوا جلوی این استفاده سود جویانه و نادرست را در صورت داشتن برند ثبت شده گرفت.
  • موجب تلاش بیشتر مالک برند و لوگو برای بهبود کیفیت خواهد بود.
  • هدف از ثبت برند ایجاد تمایز بین نام تجاری ما با دیگران است و این درسود اوری بسیار مهم می باشد.
  • وسیله تبلغیات ماست با هزینه ای مختصر بدون پرداخت مالیات .

ثبت برند در کرج و ثبت علامت تجاری در استان البرز

مدارک ثبت برند

ثبت برند شخصی

  • تصویر کارت ملی متقاضی
  • تصویر شناسنامه متقاضی
  • تصویر مجوز و هر گونه گواهی فعالیت در موضوع ثبت برند
  • چنانچه برند لاتین باشد نیازمند کارت بازرگانی هستیم

ثبت برند شرکتی

  • تصویر کارت ملی مدیر عامل
  • تصویر شناسنامه مدیر عامل
  • روزنامه رسمی تاسیس و تغییرات
  • جواز کسب یا جواز تاسیس یا پروانه بهره برداری و هرگونه مجوز مربوط

مدت ثبت برند در کرج

مهلت مشخصی برای ثبت شدن برند وجود ندارد .بر اساس متن قانون ثبت علامت تجاری کارشناس اداره ظرف ۶۰ روز از ارسال درخواست پاسخ خواهد دادبعد از برسی پرونده و مدارک کارشناس اداره برند را تایید و رد میکنددر صورت تایید وارد مرحله تشکیل پرونده فیزیکی و پرداخت هزینه های روزنامه رسمی خواهیم شد

تا صدور سند برند دو روزنامه رسمی منتشر خواهد شدمرکز اداره ثبت برند در تهران با عنوان اداره ثبت مالکیت معنوی میباشدباید توجه داشت حتما قبل از ارسال اظهارنامه ثبت برند ، برند مدنظر استعلام شود .به دلیل جلوگیری از صرف هزینه مالی و زمانی این استعلام بسیار مهم می باشد .تا در صورت داشتن درصد بالایی از مشابهت اصلا درخواست ثبت آن را ارسال ننماییم

موسسه حقوقی دادمهر آماده همکاری و اقدام حهت انجام امور مشاوره و ثبت برند در کرج می باشد.در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین دادمهر تماس حاصل فرمایید.

پشتیبانی آنلاین واتس اپ دادمهر
ارسال پیام