تغییر اعضای هیئت مدیره شرکت با مسئولیت محدود

ثبت دادمهر - تغییر اعضای هیئت مدیره شرکت با مسئولیت محدود

به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟

هزینه ثبت و تنظیم تغییرات شرکت با مسئولیت محدود

تغییر اعضای هیئت مدیره شرکت با مسئولیت محدود یکی از اموری است که همواره برای ثبت، مورد تقاضا قرار می‌گیرد. شرکت برای اداره به رکن اداره‌کننده نیاز دارد، مدیران شرکت مسئولیت ادارۀ شرکت را بر عهده‌ دارند. مدیران نمی‌توانند برای مادام‌العمر انتخاب شوند و یا اختیارات بی‌نهایتی داشته باشند. مدیران برای مدت مشخصی انتخاب می‌شوند و مدیریت امور معینی را بر عهده دارند. پس مدیرانی که انتخاب می‌شوند با دو نوع واکنش مواجه خواهند شد:

تغییر اعضای هیئت مدیره شرکت با مسئولیت محدود در کجا رخ می‌دهد؟

مجمع عمومی عادی رکنی است که مسئول تصمیم‌گیری در این خصوص است. باید این صورت‌جلسه در آنجا تنظیم شود و جلسه با نصاب مشخصی تشکیل و مورد تصمیم‌گیری قرار بگیرد. صورت‌جلسه را باید نزد اداره ثبت شرکت‌های محل اقامت قانونی شرکت به ثبت برسانید.

چه کسی مسئول تغییر اعضای هیئت مدیره است؟

شرکای شرکت مسئول‌اند تا مدیران را تحت نظارت و کنترل خود قرار بدهند. باید تغییرات یا تمدید اعضا حتماً در موعد مقرر رخ بدهد. اگر شرکا نسبت به تشکیل مجمع و تغییرات اقدام نکردند، مسئول خواهند بود. مجمع از شرکا تشکیل می‌شود و شرکا به‌اندازه‌ای که در اساسنامه مشخص‌شده است، حق رأی دارند. البته مسئولیت ثبت تغییرات با مدیران، به‌ویژه مدیرعامل است. مدیرعامل یا مدیری که مسئول است باید حتماً برای ثبت صورت‌جلسه اقدام نماید. اگر تغییر مدیران ثبت نشود، با مشکل روبرو خواهیم شد. درنتیجه اشخاصی که مدت مدیریت آن‌ها تمام‌شده یا تغییر پیداکرده‌اند، خود باید برای ثبت خروج آن‌ها از بین مدیران اهمیت قائل شوند. زیرا ممکن است افرادی که با شرکت قرارداد می‌بندند، برابر شرکت دعوایی اقامه نمایند که مدیران ثبت‌شده مسئول آن باشند.

مدارک لازم برای ثبت صورت‌جلسه تغییر اعضای هیئت مدیره شرکت با مسئولیت محدود

مدت‌زمان لازم برای ثبت تغییر اعضای هیئت مدیره شرکت با مسئولیت محدود

اگر بخواهید به‌صورت عادی صورت‌جلسه شما به ثبت برسد:

اگر بخواهید به‌صورت فوری توسط وکیل ثبتی صورت‌جلسه شما ثبت شود:

پشتیبانی آنلاین واتس اپ دادمهر
ارسال پیام