اقامت در ارمنستان با ثبت شرکت

اقامت در ارمنستان با ثبت شرکت

به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟

هزینه ثبت

اقامت در ارمنستان با ثبت شرکت

ارمنستان به دلیل موقعیت خوب جغرافیایی و همجواری با کشورمان ایران، یکی از کشورهای مورد توجه ایرانیان برای ثبت شرکت است.ایرانیان بسیاری بر این باورند که مردمان ارمنستان از لحاظ خلق و خو و فرهنگ به ما نزدیک ترند.

مالیات در ارمنستان تنها ۱% از میانگین گردش حساب شرکت در دوره ۳ ماهه می باشد. با توجه به این قانون، اگر حساب شما گردش مالی بالایی نداشته باشد، مالیات زیادی هم به آن تعلق نمی گیرد.

ارائه گزارش مالیاتی در هر دوره (۳ ماه یکبار) از قوانین مهم می باشد. در صورتیکه اقدام به ارائه گزارش ننمایید، مشمول جریمه خواهید شد.یکی دیگر از موارد دیگری که می بایست در ثبت شرکتهای خارجی مورد توجه باشد مساله رفت آمد مداوم و امکان سکونت و اقامت آسان در کشور مقصد باشد.

در ارمنستان پس از ثبت شرکت می توانید کسب و کار خود را آن جا راه اندازی نمایید، خانه و دفتر اجاره کنید. (یا بخرید)، ماشین بخرید، از مزایای اجتماعی بهره مند شوید و پس از چندین سال زندگی شهروند آن کشور شوید. ارمنستان کشوری زیبا و دارای پتانسیلهای اقتصادی قوی مانند توریسم می باشد.

در ادامه به اقامت در ارمنستان با ثبت شرکت خواهیم پرداخت.

ثبت شرکت سهامی خاص در ارمنستان

ثبت شرکت سهامی خاص در ارمنستان به دلیل اینکه حتما مدیر عامل باید ارمنی باشد، توسط افراد خارج از کشور مورد استقبال نبوده و افراد تمایلی برای ثبت آن ندارد. مگر آنکه یک دوست و آشنای ارمنی داشته باشید که قابل اطمینان باشد.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در ارمنستان

ثبت شرکت مسئولیت محدود هیج محدودیتی ندارد و شما می توانید بدون داشتن عضو ارمنی اقدام به ثبت شرکت نمایید.جالب است بدانید حتی به صورت تک نفره هم می توانید شرکت ثبت نمایید.

مراحل و مدارک ثبت شرکت در ارمنستان

  • ارائه کپی صفحه اول پاسپورت همه اعضای شرکت
  • اعلام ۳ نام برای عنوان شرکت
  • تعیین سهام اعضای شرکت و مشخص کردن مدیر عامل (اگر شرکت با ۱ نفر ثبت شود سهام ۱۰۰ درصد و مدیرعامل مالک شرکت خواهد بود. شرکت در ارمنستان تنها با ۱ نفر نیز قابل ثبت می باشد)
  • آدرس، شماره تلفن، ایمیل اعضاء شرکت و مدیرعامل
  • تعیین کردن حوزه های فعالیت جهت موضوع شرکت (تجاری، خدماتی و … )

اقامت در ارمنستان با ثبت شرکت

ثبت شرکت یکی از بهترین و کوتاهترین راهها برای رسیدن هدف شما برای دریافت اقامت قانونی این کشور است.با ثبت شرکت در ارمنستان می توانید پس از بازه زمانی حدود ۴۵ روز کاری، اقامت ارمنستان را بمدت یکسال دریافت کنید.متقاضیان ثبت شرکت در ارمنستان پس از ۲ روز از ثبت شرکت و دریافت مدارک ثبت، مراحل دریافت اقامتشان انجام می گیرد.پس از دو الی چهار بار تمدید اقامت یکساله ارمنستان و دانستن زبان ارمنی، می توانید درخواست اقامت دائم ارمنستان نمایید.

بعد از چند سال و تحت چه شرایطی، اقامت دائم ارمنستان را کسب می کنیم؟

بعد از حدود سه تا پنج سال اقامت در ارمنستان با ثبت شرکت و همچنین توانایی خواندن و نوشتن زبان ارمنی.

هزینه زندگی در ارمنستان ۲۰۲۱

  • هزینه خورد و خوراک: ماهیانه $۱۵۰ تا $۲۰۰ دلار
  • اجاره ی مسکن (آپارتمان ۵۰ تا ۱۰۰ متری با امکانات): ماهیانه $۵۰۰ تا $۱۰۰۰ دلار.

خلاصه

اقامت در ارمنستان با ثبت شرکت امکان پذیر است. تنها کافیست با مشاوره آگاهانه اقدام به ثبت شرکت در ارمنستان نمایید.

 

در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق دکمه زیر با مشاورین دادمهر تماس حاصل فرمایید.

 

پشتیبانی آنلاین واتس اپ دادمهر
ارسال پیام