ثبت شرکت پیک موتوری

ثبت دادمهر - ثبت شرکت پیک موتوری

به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟

هزینه ثبت شرکت پیک موتوری

امروزه استفاده از پیک موتوری مخاطبان بسیاری دارد. ثبت شرکت پیک موتوری به دلیل کاربردی بودن، می‌تواند مفید باشد. شرکت‌هایی مانند بادپا و اسنپ باکس دقیقاً کارهای مربوط به پیک‌های موتوری را انجام می‌دهند. البته اسنپ از فنّاوری استفاده نموده است و کسب‌وکار خود را در رابطه با پیک‌های موتوری به‌روز ساخته است.

موضوعی که در اساسنامۀ شرکت پیک موتوری به آن پرداخته می‌شود:

این شرکت‌ها برای حمل بار درون‌شهری لازم است مجوزهای لازم را از اصناف مربوطه دریافت نمایند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های قانون تجارت ایران به مسئولیتِ حمل‌کننده پرداخته است. هنگامی‌که پیک‌های موتوری در قالب شرکت فعالیت می‌کنند، بهتر است که حتماً با یک کارگزار بیمه قرارداد ببندند. زیرا اصولاً درخواست جابجایی اسناد، مدارک، لوازم و وسایلی به آن‌ها داده می‌شود که گران‌بها است. پیک‌های موتوری اصولاً بارهایی را حمل می‌کنند که قابلیت حمل با موتور را داشته باشد.

ثبت کدام نوع شرکت برای پیک موتوری مناسب است؟

در قانون تجارت ایران انواع مختلفی از شرکت‌ها برشمرده شده است. اما بهترینِ آن، فعالیت پیک‌های موتوری سهامی خاص و با مسئولیت محدود است.

شرایط ثبت شرکت پیک موتوری در قالب سهامی خاص

مدارک لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص

شرایط ثبت شرکت پیک موتوری در قالب با مسئولیت محدود

مدارک لازم برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود

نام شرکت پیک موتوری

نام شرکت متشکل است از واژه یا واژگانی که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرد. امروزه برای ارسال نام به ادارۀ ثبت شرکت‌ها باید حداقل سه واژه در کنار هم قرار داد. البته داشتن نامی کمتر از سه سیلاب غیرقانونی نیست؛ اما رویۀ متداول ادارۀ ثبت شرکت‌ها نیست. مشاوره در خصوص انتخاب نام نیز بسیار مهم است. زیرا ممنوعیت‌ها و ضوابط خاصی برای نام شرکت موجود است. پیشنهاد می‌شود مقالات مربوط به انتخاب نام شرکت را در سایت ما مطالعه نمایید. بهتر است در نام شرکت از کلماتی استفاده شود که تداعی‌کنندۀ موضوع فعالیت شرکت باشد.

پشتیبانی آنلاین واتس اپ دادمهر
ارسال پیام