ثبت شرکت معماری

ثبت دادمهر - ثبت شرکت معماری

به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟

هزینه ثبت شرکت معماری

از قرون گذشته تاکنون ما شاهد اهمیت و پیشرفت معماری بوده‌ایم. ثبت شرکت معماری در دنیای امروز بیش از گذشته به چشم می‌آید. در گذشته شخصی به‌عنوان مأمور معماری را برای پیمانکاران یا سازندگان ساختمان انجام می‌داد. درواقع یک کارمند برای یک مجموعه بزرگ بودند یا خود به‌صورت شخصی کار می‌کردند.  

امروزه متقاضیان معماران حاذق و متخصص بیشتر شده و در نتیجه آن، تعداد معمارانی که متخصص این امر هستند، رشد یافته است. حال ما این را می‌بینیم که گروهی از متخصصان این موضوع، اقدام به ثبت شرکت معماری می‌کنند. می‌بینیم افرادی که در حوزۀ معماری تخصص‌های گوناگون دارند؛ مانند اینکه فردی در حوزۀ معماری داخلی توانمند است و دیگری در حوزۀ معماری نمای بیرونی ساختمان، افرادی هستند که در حوزۀ معماری شهری مطالعه داشته و متبحر هستند. به‌هرحال آنچه بیش‌ازپیش موردتوجه است مراجعاتی است که به این شرکت‌ها می‌شود از طرف شرکت‌های پیمانکار یا مالکان ساختمان‌ها و …

موضوع شرکت معماری

در ثبت شرکت معماری، یکی از مهم‌ترین بخش‌های اساسنامه، ماده ۲ (موضوع شرکت) است. هرآنچه در این ماده بنویسید، قدرت عملکردی شرکت را نشان می‌دهد. مثلاً درصورتی‌که واردات و صادرات را قید نکنید، نمی‌توانید در آن موضوع فعالیت نمایید. نوشتن موضوع شرکت بسیار مهم است. باید با وکیل ثبتی و مشاور حقوقی امور ثبتی مشورت کنید. در اینجا به‌صورت خلاصه اشاره می‌شود که شرکت معماری، چه موضوعی می‌تواند داشته باشد.

نمونه موضوع شرکت معماری

نمونه عناوینی که به‌صورت جزئی در موضوع شرکت‌های معماری درج می‌گردد:

طرح، محاسبه، نظارت و اجرای کلیۀ پروژه‌های عمرانی و شهرسازی معماری و انبوه‌سازی اعم از فلزی و بتونی ابنیه سبک و سنگین ساخت راه و باند.

اجرای سازه‌های زیرزمینی دریایی نیروگاهی.

ساخت، تعمیر و نگهداری خطوط انتقال آب، گاز، نفت و پتروشیمی. معماری شهرسازی و انبوه‌سازی مسکن.

طراحی و اجرا تصفیه‌خانه‌های شهری آب و فاضلاب. خریدوفروش مصالح ساختمانی و ماشین‌آلات ساختمانی و راه‌سازی.

طرح، محاسبه، نظارت فنی و اجرای کلیۀ پروژه‌های عمرانی و شهرسازی، معماری و انبوه‌سازی اعم از فلزی و بتنی ابنیه سبک و سنگین راه و باند.

طراحی نصب اجرا و ساخت انواع دکوراسیون داخلی. اجرای کلیۀ امور مهندسی مرتبط با طراحی و نصب دکوراسیون و غرفه آرایی ایجاد و برپایی غرفه و شرکت در کلیه نمایشگاه‌های بین‌المللی

بازسازی ابنیه و بافت‌های فرسوده شهری، خرید و فروش مصالح ساختمانی.

طراحی، نصب، اجرا و ساخت انواع دکوراسیون داخلی کلیه اماکن دولتی و خصوصی. اجرای کلیۀ امور مهندسی مرتبط با طراحی و نصب دکوراسیون و غرفه آرایی.

تهیه مواد و اجرای طراحی موردنیاز و سفارش، خرید و فروش و خدمات پس از فروش. تأمین مصالح و مواد موردنیاز ساخت انواع دکوراسیون.

شرایط ثبت شرکت معماری

شرایط و مدارک لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص

شرایط و مدارک ثبت شرکت معماری با مسئولیت محدود

سؤالی که بسیار پرسیده می‌شود، دربارۀ مدرک تحصیلی معتبر مرتبط با حوزه معماری است. برای ثبت شرکت شما نیازی به داشتن و ارائۀ مدرک تحصیلی مرتبط ندارید. برخی از آقایان دربارۀ کارت پایان خدمت برای ثبت شرکت معماری می‌پرسند. باید گفت داشتن کارت پایان خدمت و معافیت و…. لازم نیست.

مدت‌زمان لازم برای ثبت شرکت معماری

پشتیبانی آنلاین واتس اپ دادمهر
ارسال پیام