ثبت شرکت تجهیزات آزمایشگاهی

ثبت دادمهر - ثبت شرکت تجهیزات آزمایشگاهی

به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟

هزینه ثبت شرکت تجهیزات آزمایشگاهی

در این سال‌ها یکی از هدف‌های اصلی کشور، حرکت به سوی تولید داخلی و متکی شدن به تولیدات داخلی است. ثبت شرکت تجهیزات آزمایشگاهی در راستای همین هدف انجام می‌گیرد. تولیدکنندگان و مخترعان بسیاری در عرصۀ تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و درمانی فعالیت می‌کنند. علاقۀ عمومی این تولیدکنندگان آن است که قرارداد و همکاری خود با شرکا به‌صورت رسمی تنظیم نمایند. تنظیم این شراکت می‌تواند در قالب قرارداد شراکت، همکاری، هم بنیان‌گذاران باشد. اما آنچه برای شرکا اطمینان‌بخش است، ثبت شراکت در قالب شرکت است.

فواید ثبت شرکت تجهیزات آزمایشگاهی برای مؤسسین و شرکا

موضوع در ثبت شرکت تجهیزات آزمایشگاهی

یکی از مهم‌ترین مسائل در ثبت شرکت، موضوع شرکت است. موضوع شرکت هر چیز باشد، درواقع دامنۀ فعالیت شرکت را نشان می‌دهد. مثلاً اگر در موضوع شرکت ما، امر بازرگانی وجود نداشته باشد، نمی‌توانیم نسبت به این امر اقدام نماییم. در خصوص شرکت‌های تجهیزات آزمایشگاهی باید توجه نمود در چند نوع و بخش اقدام به فعالیت می‌کنید.

البته این موارد بسیار زیاد است و بر اساس نوع خلاقیت افراد می‌تواند متفاوت باشد. منتهی پرسش مهمی که باید به آن پاسخ داد، این است: کدام نوع از این موضوعات نیازمند اخذ مجوز است؟ در کل، امر تولید و هر اقدام دیگری برای ثبت نیازمند اخذ مجوز نیست؛ اما وقتی موضوع بر روی تجهیزات آزمایشگاهی تمرکز می‌کند، فرق می‌کند. درواقع اگر شما قصد فعالیت به‌صورت واضح در حوزۀ آزمایشگاهی را دارید، شاید در هنگام ثبت، نیاز به مجوز نباشد. در عرصۀ فعالیت لازم است مجوز داشته باشید. زیرا اقدام شما کاملاً با موضوع بهداشت و درمان روبرو است. لازم است برای تنظیم موضوع با یک وکیل ثبتی و مشاوره حقوقی امور ثبتی صحبت کنید.

شرایط ثبت شرکت تجهیزات آزمایشگاهی

این افراد می‌توانند حقیقی یا حقوقی باشند. اگر حقوقی بودند، باید مدارک روزنامۀ رسمی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت ارائه گردد. مدارک هویتی مدیرعامل را نیز نیاز داریم. از طرفی باید نماینده‌ای را معرفی نمایند که مدارک شناسایی این نماینده که اصولاً مدیرعامل است را لازم داریم.

مدارک لازم برای ثبت شرکت تجهیزات آزمایشگاهی

مدت‌زمان لازم برای ثبت شرکت تجهیزات آزمایشگاهی

در قدم اول لازم است مدارک و کلیه شرایط و ضوابط ثبت مهیا گردد. سپس اقدام به ارسال نام‌ها به نزد اداره ثبت شرکت‌ها می‌کنیم. از ارسال نام تا تائید یا رد حدود دو روز کاری زمان می‌برد. انتخاب نام شرکت باید با حداقل ۳ سیلاب باشد. مواد این دستورالعمل تعیین نام ضوابط دیگری را ذکر کرده است که باید هنگام انتخاب اسم لحاظ نمایید. بهتر است قبل از ارسال هرگونه نام پیشنهادی، به‌وسیله مشاورین ثبتی نام مدنظر خود را مورد استعلام قرار بدهید. تا زمان کمتری را صرف ارسال نام و رد شدن آن نمایید.

پشتیبانی آنلاین واتس اپ دادمهر
ارسال پیام